Siis minä.

Kävin apteekissa ja ostin testin. Ajattelin säästää sen vähän edemmäs... Siis ajattelin. Kohta jo istuin vessassa pissimässä kuppiin (kasettitesti). Ja tuloshan on arvattavissa kun on menossa kp 24/23-32.... Negahan sieltä tuli. Ei edes aavistuksen aavistusta haamusta, ei aavistusta edes testiviivan paikasta :-/

No, kyllähän mä tiesin ettei sitä testiä kannata vielä tehdä. Järki sanoi älä tee, mutta se jokin toiminnallinen aivosolu ei taas kuunnellut järkeä ja sai silti tekemään sen mokoman testin.

Olenkohan mä pettynyt? Ehkä vähän. Järki sanoo, että luulitko tosiaan että se nappaa ekasta yk:sta. Hah. Tunne sanoi, että miksipä ei, sehän on täysin mahdollista. Oireita on palannut takaisin (lähinnä tisuja aristaa jonkin verran). Järki sanoo että menkat tulossa. Selvät oireet kun rouva vaan jaksaisi muistaa sinne asti kun viimeksi tuli menkat ilman kierukkaa tms. ehkäisyä. Tunne sanoo, että jospa se sittenkin ois raskausoiretta. Järki sanoo että tiesinhän ettet ole raskaana. Tunne sanoo että se voi vielä muuttua plussaksi. Oli liian aikaista testata.

Tällä hetkellä olen päätänyt uskoa järkeä. Pääsen helpommalla. Mutta vois ne menkat tulla kyllä mahdollisimman pian sitten! Kauhee ajatus jos kierto olisikin saanut jonkun häiriön eikä menkat tulisikaan vaikken olisi raskaanakaan. Sitä vaihtoehtoa en halua edes ajatella! Ajatuskin pelottaa.

Ajattelin että hyvä se on kun testasin niin en enää kauemmas mieti että olisinko raskaana. Mä kun aloin olla jo melkein varma oireista. Heh. Elimistö päätti vähän huiputtaa meikäläistä. Mutta onhan ne eläimetkin valeraskaana, miksi ei siis vauvaa toivova äitikin???

Joo, otsikko kuvannee minua loistavasti. Paras suutarin pysyä lestissään ja minun palata hämmentämään iltapuuroa muksuille.

Kaikesta huolimatta aika positiivisin mielin. :-)