Tässä mä vaan istun koneella enkä osaa tarttua mihinkään. Ja kahden yön päästä (siis VAIN kahden!!) eli sunnuntai-iltana tämä poppoo pitäisi olla laukkuineen autossa matkalla kohti Helsinkiä ja sitten maanantai aamuna kohti KYPROSTA!

Pitääpä tehdä itselle tekemättömien töiden lista niin ehkä se helpottaa...
1. Pese pyykkiä, itse asiassa pese PALJON pyykkiä
2. Silitä muutama vaate (vain muutama, en silitä kuin pakolliset eli yksi mun mekko, parit pellavahousut ja yksi tytön mekko, tais siinä olla joku mun paitakin...)
3. Imuroi ja pese lattiat (matot ei nyt ulkoile, lattia pyyhkäistään vain sitä välistä...)
4. Toinen vessa on pesemättä (toisen pesin onneksi eilen, yes!)
5. Ja ne pölytkin ajattelin pyyhkäistä...
6. Jos sää pysyy kuivana täytynee nurmikkokin ajaa vielä kertaalleen ennen lähtöä
7. Käy huomenna Tiimarista lasten kanssa hakemassa koulutavaroita (koulu alkaa ennen kuin ollaan takaisin..)
8. Hae tänään esikoinen mummolasta ja muista hänen ratsastustuntinsa illalla (lue ajele autolla ees taas...)
9. Sunnuntaina pakkaa matkalaukut (mä en osaa tehdä sitä etukäteen)
10. Siivoa marsujen häkki ja vie ne mun vanhemmille hoitoon loman ajaksi
11. Nuku sunnuntaina iltapäivällä koska joudut ajamaan yön kohti Hesaa... (anoppi, appi sekä kummipoika (15v.) lähtevät myös mukaan joten mennään kahdella autolla joista toisen ajan minä ja toisen isäntä...) Kuinka mä pysyn hereillä???

Mitäs vielä.... Eihän tossa ois paljonkaan jos meitä olisi kaksi nuo hommat tekemässä... Mutta isäntä lähti eilen ralliin ja tulee vasta sunnuntaina iltapäivällä... Eli minä pyrin tekemään kaikki nuo hommat ennen sunnuntai-iltaa, apuna sitten matkakuumetta potevat innokkaat apulaiset.... Sivuhuom. En ole käärmeissään että mies on rallissa. Se on ihan sovittu juttu ja mukava että hän ehtii silti nauttia siitä ennen reissua. Sattuuhan hänellä olemaan tänään syntymäpäiväkin!

Mutta mä oon just tämmöinen. Kun on paljon hommaa en osaa kunnolla tarttua niihin vaan saan työvaihteen päälle vasta kun alkaa tulla kiirus ja sitten kyllä jaksan tehdä vaikka yötä myöten... Vaatteetkin mun pitää ensin pestä, sitten viikata kaappiin ja sieltä vasta osaan valkata ne mitkä lähtee mukaan ja nakella samantien matkalaukkuun. Monimutkaista? Samapa se kun se passaa mulle :-)

Onneksi me ollaan reissattu lasten kanssa paljon joten sinällään siinä ei ole mitään uutta. Vain se että nyt ei pysytäkään Suomen rajojen sisäpuolella ja se että nyt ei mennä asuntoautolla jossa on helppo olla varavaatteen varavaatteetkin käden ulottuvilla. Nyt on osattava pättää tarkemmin mitä tarvitaan ja mitä ei...

Ja tosiaan multa puuttuu vielä tuo matkakuume. Voi johtua toki siitäkin että nämä velvollisuudet ja niistä huolehtiminen pitävät sen vielä taustalla. Eiköhän se lentokoneessa jo löydy tämä mun hukassa oleva jännityskin... :-)
 
Ei kai se istumalla helpota tämä työmäärä. Ei kun hommiin!