Ihanaa olla taas kotona!
Eli koulutuspäivät on nyt lusittu ja palattu rakkaaseen kotipesään. Toisaalta oli ihanaa päästä pitkästä aikaa yöpymään hotelliin, mutta kyllä se koti-ikäväkin ehtii herkästä tulla :-) Onneksi minulla on mukava työkaveri jonka kanssa viihdymme yhdessä ja aika kuluu mukavasti. Meillä on myös yhtäläinen kiinnostus shoppaamiseen joten ajanvietto koulutukselta jäävälle ajallekaan ei tiedä ongelmia...

Ja arvatkaapa mitä ostin. Ihastuttavan mekon kokoa 80cm! Isännän serkku vaimoineen on vihdoin saanut perheenlisäystä (vauva on saanut alkunsa jollain hoidolla. Tätä onnistunutta raskautta edelsi usemman vuoden yritykset) ja tälle pienelle kallisarvoiselle prinsessalle löysin tämän ihastuttavan mekon. En voinut olla sitä ostamatta. Emme ole heidän kanssaan erityisen läheisiä, mutta haluamme muistaa ja onnitella heitä tästä kauan kaivatusta pienestä nyytistä. Se ihanuus on ruskea hihaton mekko, jossa on ruskeaa satiininauhaa + tylliä. Ja siihen alle ostin vaaleanpunaisen bodyn. Olin aivan myyty siihen asuun. *Huokaus* Toivottavasti se miellyttää heitä yhtä paljon kuin minua :-)
 
Niitä mekkoja oli enää kaksi kappaletta ja haikealla mielellä jätin sen toisen kauppaan. Minun teki järjettömästi mieli ostaa se "varalle". Jos meille ei tulisi enää vauvaa tai jos se olisi poikavauva niin senhän voisi antaa jollekin toiselle joka saa tytön. Eikö voisikin? Voisihan? Mutta järki voitti ja se toinen mekko jäi kauppaan. Olen sen verran taikauskoinenkin että pelkäsin sen tuovan huonoa onnea jos näin etukäteen ostelen jo jotain "sille vielä yhdelle".

Eilisen päivän mulla muuten juili ikävästi tuolla alamahalla. Sellaista menkkamaista kipua. Ehkä enemmän oikealla puolella. Vielä ainakaan ei ole vuotoa kuitenkaan näkynyt. Tuskin se nyt ihan vielä pitäisi edes tullakaan. Kierukan poiston jälkeen "kierto" oli tyhjennysvuodosta menkkoihin n. 23 pv. Aikaisemmin mä muistelen sen olleen jotain 32 päivän tienoilla. Eli tässä voi hyvinkin vielä odotella menkkoja saapuvaksi pitemmänkin aikaa... Tänään on kai vasta kp 15... Oisko ollut jopa ovis joka siellä kolkutteli... :-)

Se jää nähtäväksi. Nyt hyppään kultsin viereen pötkölle. Hellyydenosoituksista päätellen hänelläkin on tainnut olla ikävä minua  :-)