Taitaa olla menkat tulossa.

Aamulla oli maha sekaisin. Se on aika varma enne mensuista. Mulla on aina silloin maha sekaisin.

Ja äsken laitoin ulkohousut jalkaan kun valmistaudun lähtemään töihin. Nappi tuntuu kiristävän... Viimeksikin mulla oli tosi turvonnut olo juuri ennen kuin vuoto alkoi. Silloinkin housun nappi kiristi ja maha oli kuin potkupallo...

Tätä juilimista tuolla alamahalla on kestänyt kohta viikon. Nytkin juilii vaikka istun tässä koneella. Voihan se olla että elimistö on ihmeissään kun ylimääräiset hormonit ovat häipyneet kierukan poiston myötä. Ja olihan mulla menkkakipuja aikaisemminkin, yleensä tosin vasta ekoina vuotopäivinä.

Ja osa säryistä saattaa olla peräisin kuntosalilta. Vuokatin loman, lasten synttäreiden ja oman flunssan takia (*seli seli*) oli yli kuukauden tauko salilla käynnissä!

Yöllä näin unta että mulla alkoi menkat. Aamulla en ollut varma oliko se unta vai ei mutta muistin sen heti. Helpottuneena totesin sen olleen vain unta (painajaista?) :-)

Aamulla olin myös varma etten ole raskaana. Tuli vain sellainen olo. Välillä tuo paineen tunne alamahalla mietityttää että jospa sittenkin... Mutta todennäköisesti siellä painaa jo ylijäämäinen kohdun limakalvo jonka pitäisi kohta vuotaa ulos...

Plääh.