Nyt uusintayritys niille bittiavaruuteen kadonneille oirepäivityksille...

Kp on nyt 23/23-26. Jänskättää. Tai no joo, ehkä ennemminkin pelottaa. Mä tipun aika kovaa ja aika korkealta sinä päivänä kun menkat hulahtaa pöksyyn.

Oireita on ja oireita ei ole... Eikö ole selvää :-)

Rinnat; ne on ollut sikakipeet ainakin viikon. Aluksi oli tuosta nännin kohdalta ja edelleenkin ne on aristavat. Ei ehkä niin pahana kuin joku päivä sitten mutta kipeät kuitenkin. Nänniä jos painaa sisäänpäin niin tuntuu aika ikävältä. Myös sivuilta ja alta ne aristavat. Olen tehnyt "hyppytestin" ja todennut että rintojen hytkyminen juostessa/hyppiessä tuntuu epämukavalta... Mulla on ollut kylläkin päällä viime viikolla useampana päivänä liivit, jotka ovat ehkä aavistuksen naftit ja niissä olen kipeyttänyt rintani ennenkin. Tämä voi siis olla myös sitä, ehkä suuremmalla todennäköisyydellä kuin sitä toista mitä toivoisin....

Alamaha; Menkkamaista nipistelyä tuntuu aika ajoin. En muista oliko mulla silloin joku aika sitten paineentunnetta alamahalla mutta nyt sitä ei ainakaan ole ollut.  Oisko ollut viime viikolla suihkussa kun käänsin päätä taaksepäin virutellakseni hiukset niin alamahalla tuntui vastakiristystä. Joskus tuntuu että ylösnoustessa jokin vetäisee vastaan kun pyrin suoristautumaan. Tätä ei kylläkään tapahdu joka kerta. Samanlaisia oireita on ollut ennenkin ja ne ovat enteilleet vain ja ainoastaan menkkoja...

Vireystaso; Olen ollut aika väsynyt. Se ei tosin olle mulle mitään uutta :-) Kukapa näillä painostavilla sadekeleillä ei olisi väsynyt?? Kysyn vaan...  Viimeisen reilun viikon sisään olen työpäivän päätteeksi pilkkinyt hetken sohvassa... Jopa nukahtanutkin hetkellisesti... Olen kyllä valvonutkin aivan liian myöhään. Velipoika on tullut kylään ja hän, sinkkumiehenä, elelee vähän eri rytmissä kuin me muut... sekin siis väsyttää. Ja nämä viimeiset työpäivät ennen lomaa joka alkaa vasta 23. pv ovat yhtä tuskaa...

Lämpötila; Muista lämpötiloista en tiedä kun niitä en seuraa mutta kylmä mulla on ollut etenkin iltaisin. Kukapa ei palele näillä keleillä??

Oviksesta ja kohdunsuusta; En varsinaisesti bongannut ovista. En ainakaan nyt muista sellaista selkeää nipistelyä. Kohdunsuun liikkeet huomasin kyllä selvästi. Bongasin sen kapuamisen tuonne ylös ja pehmenemisen. Taisinpa ehkä bongata sitä ovislimaakin. Nyt ks on taas laskenut alemmas. Pitäisköhän sen jäädä ylös jos ois tärpännyt?? En vain enää meinaa uskaltaa kokeilla sitä kun en halua huomata vereslimaa näpeissäni... Vaikka joku päivähän se on huomattava onko tärpännyt vai ei :-)

Muita tuntemuksia; Pää on ollut usein kipeä. En tiedä mistä johtuu. Liian vähästä unesta ehkä? Isännän kanssa tuumattiin ovista odotellessa että olemme kumonneet säännön että pääkipu tulisi puutteesta... Kyllä se tulee liiasta tarjonnasta.. Kummallakin oli nimittäin pää kipeänä kun tiheästi pöllyyteltiin peittoja :-) Ehkä tässäkin pätee että kohtuus kaikessa ;-)
Se kauhea turvonnut olo ennen menkkoja puuttuu vielä Tosin sitä ei tainnut tulla viime kierrossakaan. Maha ei myöskään ole vielä sekaisin enkä päästele todella killer-tuoksuisia rupsuja... Nämä oireet kyllä yleensä tulevatkin vasta ekoina vuotopäivinä, ou jeah :-)
P
issalla en juokse normaalia tiheämmin vaan aika lailla samaan tahtiin kuin ennenkin.

Pitäisköhän jossain muualla tuntua vielä jotain?? Olikohan tuossa nyt varmasti kaikki paikat tästä kropasta... Heh... 

Ai niin, nämä heikotukset yms; Mulla on joinakin päivinä tullut yhtäkkiä sellainen heikko ja hikinen olo. Äkkiä on pitänyt syödä jotain että taas riskaantuu. Tätä oli ehkä enemmän viime viikolla kuin nyt. Johtunee pisteiden laskusta. Elimistöni on tottunut saamaan enemmän evästä kuin sille on viime viikolla tarjoiltu ja nyt se alkaa hiljalleen tottua siihen...

Jos mä vaan millään maltan (eikä menkat ole tulleet, pieni sivuhuom.) niin olen suunnitellut testaavani ehkä lauantaina. Jos uskallan. Välillä mietin että voisko nämä rinnat oireilla tosiaan vaikka sitä raskauttakin mutta yleensä mielen valtaa epäusko. Samoin on tuon alavatsan nipistelyn kanssa. Se olisi aivan liian ihanaa ollakseen totta jos nyt saisi plussata :-)
Pääkipu mua eniten huolettaa. Sen liitän vahvimmin menkkojen lähestymiseen. Mulla ei ollut pääkipua eikä migreeniä enää lainkaan kun kierukka poistettiin ja tässä kierrossa mulla on ollut tosi usein pää kipeänä. Taitaa olla todellakin siitä liiasta yrittämisestä ;-)