Tämä on taas niitä päiviä kun miettii ettei tässä ole mitään järkeä. Siis tässä vauvahaaveessa. Sitä pohtii että ei jumpe - VIIDETTÄ haaveillaan. En mä niinkään sitä että mitä muut ihmiset sanoo (taasko niille tulee... monesko se jo on...) mutta mitäs meidän äiti ja isä sanoo :-) Äiti saa varmaan sydärin ja isä uskoo meidän tulleen hulluksi. Tosin siltähän minustakin välillä tuntuu, joten ei liene heitä kauas...

Mutta iltaisin kun ollaan pupuiltu ilman mitään varmuusvälineitä mulle iskee paniikki. Mä ajattelen että tämä on täysin järjetöntä ja että tuo UKKO ON HULLU... Ja sitäkin mietin että mitäs jos se napsahtaisikin heti tästä ekasta kierrosta. En oikeastaan viitsi puhua mistään yrittämiskierrosta kun tässä nyt mennään tulee-jos-on-tullakseen periaatteella. Mutta oishan se uskomatonta jos se siltikin tärppäsi. Musta tuntuu välillä että me tehdään melkein syntiä kun hommaillaan peiton alla ilman ehkäisyä :-)

Perhesuunnittelun sivuilla, vai olikohan vauva-lehden laskurissa, totesin että edellisistä menkoista laskien kierron hedelmällisin päivä olisi ollut eilen. Ja kyllä, tuli tehtyä "syntiä" :-O En siis ole tarkoituksella laskeskellut mitään ovista, kävinpä vain näin mielenkiinnosta nyt jälkikäteen tutkailemassa... Mutta en usko että minulla vielä mitään ovista on. En ainakaan ole bongannut sellaisia limoja. Tosin en ole kyllä niitäkään tarkemmin tutkinut. Minulla kun ei ole tässä vielä minkäänlaista yrittämisen makua päällä. Ajatella siis, nyt kun minulla on MAHDOLLISUUS yrittää sitä vauvaa niin en USKALLA!! Annan vain mennä asian omalla painollaan. Eipä ois meikäläisestäkään uskonut :-)

Välillä mä paniikissa mietin noita miehen taka-ajatuksia tässä vauva-asiassa. Että onko se oikeesti noin hullu että haluaa sen vielä yhden vai onko tämä joku juoni saada meikäläinen lihomaan ja juuttumaan kotiin vuodeksi tai pariksi.. :-) Hän pääsisi sitten paremmin rientoihin ym. kun minä olisin kotona kiinni vauvan kanssa.... Aivan selvästi olen tulossa hulluksi ja vainoharhaiseksi. Ensinnäkään hän ei kyllä pahemmin riennoissa kuljaile ja toisaalta luulen että hän haluaisi ennemmin olla minun ja pienokaisen kanssa kotona. Ehkä...

Minusta on ollut kuitenkin mukava kiusata tuota ukkokultaa. Kun nenä on edelleen jatkuvasti tukossa olen miettinyt että niinhän se voi raskaudessa olla kun limakalvot turpoaa :-) Ja kun menkat oli päivän pois (illalla touhuiltiin) ja seuraavana päivänä olikin muutama tippa vuotoa epäilin sitä kiinnittymisvuodoksi :-D Mukava seurata hänen ilmeitä ja eleitä kun häntä järkyttelen.... Vaikka oikeesti, minua se taitaa enemmän järkyttää kuin häntä.

Mulla ois varmasti vielä vaikka kuinka paljon tätä paniikki-asiaa ja ristiriitaisia ajatuksia, mutta nyt on pakko lähteä etsimään jotain nenäsuihketta / -tippoja. Nokka on niin tukossa että henki ei kulje sieltä kautta lainkaan. Argh. Pyykkikonekin taisi juuri lakata linkoamasta ja odottelee minua pyykin ripustukselle. Sitten nukkumaan - huom! NUKKUMAAN ;-) Huomenna lähden 3 päiväksi koulutukseen joten taidan olla juuri sen ovis-ajan "turvassa"... En osaa päättää onko se hyvä vai huono asia :-)