Tämä sisuskalujeni käpälöinti/lima-analyysi ei sitten sovi herkille enkä suosittele luettavaksi jos harrastat ruokailua koneen ääressä... ;-)

Nyt mä oon niin pihalla kuin ihminen vaan voi olla.
Mä oon luullu tai käsittänyt (ehkä lukenutkin jostain suomenkielisiltä sivuilta?) että kun on ovulaatio niin kohdunsuu laskeutuu alemmas ja on pehmeämpi kuin yleensä. Ja sitten kun ovis on ohi se kipuaa taas tuonne vaikeasti yletettäväksi ja on kiinteämpi.

No nyt ymmärsin noilta JustMommies -sivuilta että kohdunsuu olisikin ylhäällä ovulaation aikana ja sitten taas oviksen mentyä ohi sekä menkkojen jälkeen kohdunsuu olisikin tuossa alhaalla ja helpommin yletettävissä...Täh???

En mä tiedä. Musta tuntuu että mulla se on ollut (oletettuihin) ovisaikoihin selvästi tuossa paremmin tunnusteltavissa eli alhaalla. Ja sitten taas menkkojen jälkeen tuolla jossain takavasemmalla johon juuri ja juuri yltää...
En mä enää ymmärrä. Parempi kai unohtaa tää tunnustelu... Tai voihan se olla etä mun enkuntaito on niin ruosteessa etten enää edes suomenna oikein...

Tästä kierrosta vielä sen verran että mun mielestä se kohdunsuu tuntui vielä toissapäivänäkin tosi pehmeeltä ja oli selvästi tuossa alhaalla. Eilen ja tänäänkin se oli mun mielestä melko pehmeä. Oisko se nyt kuitenkin kapuamassa tuonne ylös? Ehkä. Se on kuitenkin pysynyt selkeästi pehmeämpänä pitempään kuin aiemmin. Valkovuotoa on jonkin verran, ehkä enenevästi tässä parina viime päivänä.
Eli nytkö mun pitäis ovuloida kun on kp 23/23-26-jotain....????

Jos jättäis tänkin homman herran haltuun ja jatkais tjot-linjalla....  Helpommin sanottu kuin tehty, vänkyttää kokemuksen syvä rintaääni...